El kell mondanom – merthogy nagyon boldog vagyok -, hogy Máté teljesen le van nyűgözve ettõl a két naptól, pedig õ nem egy magát könnyen elragadtató lélek! Folyamatosan mesélt, és az egész világhoz való hozzáállása megváltozni látszott, remélem, ez a tendencia marad is!
Nagyon köszönünk mindent!

Rövid- és hosszútávú céljaimat is leírtam egy papírra, és kitettem az íróasztalomra. Ez is segít akkor, amikor épp nem lenne nagy kedvem a tanuláshoz. Használom az elmetérképet is! Már a tanfolyam után nagy hasznát vettem. Máskor egy egész délutánt töltöttem a történelemmel, mert egyszerűen nem kötött le. Az elmetérképpel azóta szórakoztató tanulni. 15-20 perc alatt lerajzolok egy nagyobb anyagrészt is. Egyszer testvéremnek megmutattam és együtt nevettünk rajzaimon, de nevetve írtam meg a dolgozatot is. Persze a hatás sem maradt el, 5-ös lett! :) 

Azért írok, mert ismét szeretnék köszönetet mondani a decemberi Lépéselőny tanfolyamért. Félévkor 4,3 volt az átlagom. Több négyesem volt, mint ötösöm, és volt egy hármasom is. Ez év végére 4,9-re javult egy négyessel.

Karina a tanfolyam elvégzése óta 4-es és 5-ös jegyeket szerez, 1 db 3-as csúszott csak be. Egyedül képes tanulni, motiválja saját magát, magának osztja be az idejét, mind a játék mind a tanulást illetően. Azóta még inkább jókedvű és kiegyensúlyozott, lelkes, kitartó és magabiztosabb. Mindent elmesél, amit érez, ami történik vele. Felhív, hogy milyen jegyet kapott. Nem felesel vissza, megérti, amit mondunk neki, hogy az az õ érdekét szolgálja, nem kell könyörögni mindenért. 

Szeretném megköszönni azt a tudást, amit a segítségeddel szerezhettem, és azokat az életre is nevelő gyakorlatokat, amiket napi szinten tudok alkalmazni. Megtanultam napirendet készíteni úgy, hogy legyen elég idő a tanulásra, és elkezdtem eljárni futni, valamint itthon tornázni. Rengeteget számít az, hogy szüneteket tartsak, és egy ilyen nagyobb szünetben szoktam futni menni. Kicsit kiszellőztetem a fejem, és ha még maradt tanulnivaló, azt könnyen be is tudom fejezni.

Szeptember óta tanulok németül, és a tanárunknak mániája az, hogy memoritereket adjon fel. Ezekkel a tanfolyamig bajban voltam, de megpróbáltam úgy megtanulni, hogy közben a szobámban mászkáltam, és sikerült! Körülbelül 15 perc alatt megtanulok szóról szóra egy idegen nyelvű, A/4-es oldal terjedelmű szöveget.

Hálásan köszönöm a tanfolyamot! Már a rákövetkező héten két 5-ös dolgozatot írtam, ráadásul két olyan tantárgyból, amiből év eleje óta nem sikerült ötöst szereznem (az egyikből- matekból- még 4-est sem). A tavalyi év végéig lelkes és jó tanuló voltam, de aztán családi, meg egyéb okok miatt, folyamatosan romlott az tanulmányi átlagom.

Fogadja őszinte elismerésemet és köszönetemet! Gyermekem az Ön által ismertetett módszerekkel már a tréning utáni első héten is jelentősen jobb eredményeket ért el, mint korábban. Nem akarom elkiabálni, de azóta nincs elégtelen osztályzata, az utóbbi két hétben hármasnál rosszabb jegyet nem szerzett, és ezen a héten feleleteire, dolgozataira jeles osztályzatokat kapott.

Szia Misi!

Bocsi,hogy most írok,de 100 millió dolgom volt. Nagyon jók a módszereid és képzeld 5-öst mondtam versből,a rajzök is sikerülnek,de néha elvétem. A Gerginek is jól megy...

Képzeld ma indultam a versmondó versenyen és találd ki mit mondtam, hát Petőfitől: A megy a juhász szamáron c. verset. Helyezést sajnos nem értem el, de a részvétel a fontos és a tanulás.

Szeretetettel: Klau (10 éves)

Kedves Misi,

csak azt szerettem volna mondani, hogy köszönet a fiúk nevében is - nagyon jót tett nekik, a nagyobbik rakétasebességre kapcsolva tanulja a leckéit, a kisebbik is gyakorolja a meditációt. Próbálkoznak a célkijelöléssel is. A tanuláson túl is jót tesz nekik. Nagyon fontos, hogy kaptak eszközöket - a pozitív gondolkodást és a meditációt - ahhoz, hogy több napsütést lássanak a világban és felfedezzék a lehetőségeket magukban.

Ehhez kellett, hogy ezt ne "anya mondja" :)

Szóval köszönöm: Dóra

Szeretném megköszönni azt a tudást, amit a segítségeddel szerezhettem, és azokat az életre is nevelő gyakorlatokat, amiket napi szinten tudok alkalmazni. Megtanultam napirendet készíteni úgy, hogy legyen elég idő a tanulásra, és elkezdtem eljárni futni, valamint itthon tornázni. Rengeteget számít az, hogy szüneteket tartsak, és egy ilyen nagyobb szünetben szoktam futni menni. Kicsit kiszellőztetem a fejem, és ha még maradt tanulnivaló, azt könnyen be is tudom fejezni. Szeptember óta tanulok németül, és a tanárunknak mániája az, hogy memoritereket adjon fel. Ezekkel a tanfolyamig bajban voltam, de megpróbáltam úgy megtanulni, hogy közben a szobámban mászkáltam, és sikerült! Körülbelül 15 perc alatt megtanulok szóról szóra egy idegen nyelvű, A/4-es oldal terjedelmű szöveget.

Köszönöm a csodás két napot, amiben fiaim részesültek az elmúlt hét végén. Ma az elsajátított technikával tanulta meg a természetismeret anyagot Csongor. Ámulatba ejtett, mivel az életben nem tudta ilyen logikusan elmondani, amit eddig kínlódva megpróbált a fejébe tuszkolni. Leventének nagyon segít, hogy megtanult relaxálni, és ő is rajzol rendületlenül. Azt mondta vasárnap, hogy hiányérzete van, mert hétfőn nem folytatódik a tanfolyam. Ebből látszik mennyire jól érezte magát. Megállás nélkül meséltek mind a ketten. Feltették a kérdést, hogy az iskolában tanító tanárok miért nem tudják, illetve nekik miért nem érdekük megtanulni ezt a technikát, holott mennyivel megkönnyítené a dolgukat, és mennyivel élvezetesebbé tenné az órákat, ha így tanítanának. Ráadásul, ha a gyerekek sikeresek a tanulásban, az nekik is milyen jó érzés lehetne.

A lányom, L. Fanni, vasárnap volt a tanfolyamon. Először izgultam, hogy nem maradhattam vele. De mikor a tanfolyam végén megláttam, tudtam, hogy semmi baj. Nagyon jókedvű, boldog volt. Azt mondta, érdemes volt eljönni. Egy gyerek szájából ez kitüntetés az oktató részére. Elmesélte az egész napját, megmutatta a rajzait, jegyzeteit. Teljesen lelkes volt és mindenkinek boldogan mesélte az élményeit családban. Nagyon köszönöm Önnek ezt a kellemes és remélem hosszútávon kamatoztatható napot! Már az új technikával tanul! 

A lányom kis súlyú, fáradékony és figyelmetlen volt mindig is, hiába tartottuk vissza egy évet, nagyon nehezen vette az akadályokat az iskolában. Segítőkész tanárai voltak, fejlesztésekre is járt folyamatosan, de valahogy sose boldogult igazán – közepesnél jobb eredményt nem ért el. Nem kell mindenkinek kitűnőnek lenni, mi ezt így elfogadtuk, hogy õ ilyen, sose nyúztuk, hogy miért nem ötös, miért nem négyes – õt magát azonban nagyon bántotta, hogy órákat ülünk a könyv fölött, mégse tud jó jegyet szerezni. Mivel harmadik gyerek, hatodikos korára már magam is eléggé belefáradtam, hogy nélkülem lecke nem készül el, hogy minden délutánom – és a vasárnap is – arra megy el, hogy tanuljunk. És persze nem voltam igazán nyugodt, amikor szóba került a továbbtanulás – középiskolában is ez vár rám, üljek mellette minden délután? Az unokatestvérétől hallottunk először a Lépéselőnyről – megmondom őszintén, mesevilágnak tűnt.

Árak

lepeselonyarak

Időpontok

Lépéselőny 9-13 év között

2017. október 14. - BETELT
2017. október 15. - Tihanyi Rita
2017. október 28.  -
 
Marton Eszter
2017. november 4. - Tihanyi Rita

További időpontok

Jelentkezés

Lépéselőny 13-17 év között
(Oktató: a tanfolyam mellett)

2017. október 28-29. - BETELT
2017. november 11-12. - BETELT
2017. december 2-3. - Tihanyi Rita

További időpontok

Jelentkezés

Villámolvasás
(oktató: Lantos Mihály)

2017. szeptember 23-24. - BETELT
2017. október 14-15.
2017. november 4-5. 
2017. november 25-26. 

További időpontok

Jelentkezés