lantos

Rossz tanulóból két diplomás egyetemi tanár és tanulási módszertan-szakértő - Lantos Mihályra igazán illik a "rablóból lesz a legjobb pandúr"-állítás. Sohasem szeretett tanulni és nem is volt jó tanuló. Harminc éves korában azonban lépéskényszerbe került: felajánlottak neki egy állást, amelyhez egy második diplomát kellett volna szereznie - de legalábbis beiratkozni az egyetemre.

"Megtettem, de közben ötletem se volt, hogyan fogom túlélni a vizsgaidőszakot. Soha senki se készített fel erre az élethelyzetre, soha senki se tanított meg tanulni. Ugyanakkor nem voltam rossz képességű fiatal, csak nem tudtam, hogyan használjam az adottságaimat. Rengeteg talpalás, kutatás, tanfolyamokra járás után találtam meg a nekem megfelelő módszert: a villámolvasást. Már nem csak képességem, de eszközöm is volt. Hamarosan beiratkoztam az ELTE pedagógia mellett a Debreceni Egyetem filozófia-szakára is és párhuzamos képzésben szereztem meg a végzettségeimet munka mellett."

tihanyi rita

Szorgalmas kislányból lett tanár, aki az élet számos területén kipróbálta már magát. Jó tanuló volt, és nagyon érdekelte minden más egyéb is, ezeket aztán felnőttkorában meg is tanulta, ki is próbálta: a tanári diploma előtt idegenvezetői majd utána vendéglátós és virágkötő képesítést is szerzett. Dolgozott a médiában és a kereskedelemben is, de a sorsa visszakormányozta arra a területre, ahol igazán otthon érzi magát: a tanitásra.

A tanulást mindig is nagyon időigényes, bár hasznos dolognak tartotta, és gyakorló tanárként ma is szembesül azokkal akadályokkal, amelyekkel a gyerekek a tanulásuk kapcsán küzdenek.

 

 

bocz peter

Bócz Péter vagyok, gyakorló pedagógus, apja egy nagyszerű lány- és egy életre való fiúgyermeknek. A tanulást és tanítást így már három vonalon éltem túl, illetve élem át.

Egyrészt saját tanulmányaim során, ahol az újra és újra felbukkanó akadályoknak és akadályozóknak (nevezzük tanároknak) „hála” viszonylag gyorsan megszereztem tanulási kudarcélményeimet. Ezek az általános iskolától kezdve kísértek a középiskolán át, és értek utol a főiskolai és az egyetemi képzésben is időnként.

Másik ilyen vonal a munkám, mely során tanulásban akadályozott gyerekek oktatásával foglalkozom. Az ő esetükben szinte alig beszélhetünk hagyományos oktatásról.

 

martoneszterMa az oktatás-nevelés folyamatában ismét a teljesítmény, az ismeretek halmozása kerül az előtérbe, ennek ellenére az iskola nem minden esetben tud ehhez megfelelő eszközt adni a diákok kezébe. Mindennapi munkám során segítő szakemberként, pedagógusként is azokat a tanulókat, fiatalokat támogatom, akiknek problémájuk van a tanulással. Meggyőződésem, hogy az egyéni sajátosságokhoz igazodó, megfelelő tanulási technika megtalálása és elsajátítása nagymértékben hozzájárul az iskolai kudarcok csökkenéséhez, az iskolában nyújtott teljesítmény növeléséhez.

Árak

lepeselonyarak

Időpontok

Lépéselőny 9-13 év között

2017. október 14. - BETELT
2017. október 15. - Tihanyi Rita
2017. október 28.  -
 
Marton Eszter
2017. november 4. - Tihanyi Rita

További időpontok

Jelentkezés

Lépéselőny 13-17 év között
(Oktató: a tanfolyam mellett)

2017. október 28-29. - BETELT
2017. november 11-12. - BETELT
2017. december 2-3. - Tihanyi Rita

További időpontok

Jelentkezés

Villámolvasás
(oktató: Lantos Mihály)

2017. szeptember 23-24. - BETELT
2017. október 14-15.
2017. november 4-5. 
2017. november 25-26. 

További időpontok

Jelentkezés